söndag 22 maj 2011

R.I.P. Ronnie James Dio Del 5, Del 6 och Del 7

Jag är lite ledsen över att jag inte har lagt upp musikvideos från fredes och igår men jag har varit upptagen så jag lägger upp 3 stycken musikvideos idag som även blir dem sista.

Första videon ni kommer se är från albumet "The Devil You Know" av bandet Heaven & Hell som blev Dios sista band och den låten jag har valt är "Bible Black" som ni kan beskåda här nedan:



Andra videon som jag väljer är från albumet "Holy Diver" av bandet Dio som är hans band. Den låten jag har valt är låten "Holy Diver" som är det första albumet från bandet Dio.



Den sista låten jag har valt är från projekt som Dio gjorde med andra artister, nämligen Hear N' Aid med låten "Stars" och det här projektet handlar om att få in pengar till att rädda barnen i Afrika och låten kan ni beskåda här nedan.



R.I.P.  Ronnie James Dio, vi kommer aldrig att glömma dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar