söndag 20 juni 2010

Hemma igen

Är hemma nu igen har varit på Metaltown.

De band som var bra livé:
Rammstein
Bullet For My Valentine
Sabaton
Hatebreed
Bleeding Through
Finntroll
Nile (ljudet var rätt så dåligt)
Sodom
Witchery
Amon Amarth
Kreator
Between The Buried And Me

Var sådär live:
Adept
Walking With Strangers
Katatonia

Såg inte så mycket av den konserten:
In Flames (såg bara 20 minuter av den konserten)
Coheed & Cambria (10 minuter sen skulle jag äta)

De band som var usla live:
Skindred
Dream Evil (förvisso såg jag bara 15 minuter men höll nästan på att somna när jag hörde dem)
Brian "Head" Welch
Soulfly (för mig en besvikelse)

2 kommentarer:

  1. Dream evil rockade ju sönder.

    Synd att du fick den konstiga uppfattningen.

    citerar göteborgsfria: "Dream Evil spelade i ett knökfullt tält, vilket var helt rättvist. De var helt enkelt grymma på scen och bjöd på en av festivalens bästa spelningar."

    SvaraRadera
  2. Jepp men så är det ibland och kanske också var att jag var ganska trött vilket jag ibland dåliga uppfattningar på andra band fast de är bra.

    SvaraRadera